Saturday, July 30, 2016

Filled Under:

Bibik Durjana ! Silap Besar Aku Percaya Dekat Kau !

Bibik Durjana ! Silap Besar Aku Percaya Dekat Kau !
BUKAN NAK RACIST... Bibik yang aku layan seperti adik sendiri.. Segala keperluan aku jaga tanpa minta se sen duit dia.. Baik segi makan, tempat tinggal dan pakaian .. Semua aku sedia sebaik mungkin sehingga orang kata tu adik aku!!

Tapi aku tak kisah apa org cakap.. Aku fikirkan dia jaga anak aku.. Jadi aku taknak dia layan anak aku kasar.. Tapi ini balasan yang aku dapat !!

Lari dari rumah.. Curi pasport .. Kononya aku tak bagi cuti.. Walhal setiap masa kalau aku tegok muka dia bermasalah aku tanya dia.. Aku risau dia rindu anak dia.. Aku bagi telefon pada dia .. Topup sebanyak yang mungkin untuk dia lepas rindu.. 

Dulu ada seorang bibik.. Bibik hilang ganti dia.. Bibik lama balik.. Kami jaga juga.. So ada 2 bibik.. Sekarang dua2 pergi kerana ikut nafsu Lelaki!! Kononnya nangis2 rindu anak! Bila di ugut ke penjara.. Sikit tak takut.. Langsung tak getar.. Walhal boleh minta mak ayah dia jaga anak dia.. Katanya nanti 3 4 tahun dia pulang la... 

Lari ke rumah kongsi belakang taman aku.. Tapi silap langkah.. Kawasan aku semua ada guard.. dan bangla di kongsi sendiri callpolis.. Sebab dia cuak.. Syukur dapat jumpa bibik2 durjana ni

Kalau dasar indonesia cakap pun pusing2.. Alasan kata aku tak bagi cuti. Walhal dia tak pernah minta cuti.. Suruh rehat pun kadang2 dia tak nak.. Kalau aku pergi bercuti.. Dia pun dapat bilik hotel sama macam aku.. Sikit aku tak bezakan.. ! Duit advance nak beli rumah aku dah bagi atas dasar percaya.. Dan dia ada kontrak 1 tahun agen dengan aku.. Ye aku SILAP percaya semua tu!!

Sekarang semua hilang dalam satu masa!! Dugaan buat aku sekeluarga.. Syukur anak2 aku selamat.. Dan barang2 yang dia ambik sempt aku ambik semula (walaupun baju ) .. Lupa nak cite.. Dlu sebelum start keje aku tak kasi dia pegang handphon.. Rupanya dalam diam dia ada 2 lagi handphon lagi canggih dari handphon yang dia bagi aku pegang!! Siap boleh ber whtsapp agan!! Fuh stress kena TIPU dengan BIBIK INDONESIA

RITA DIANA - 24 tahun dan NAITEM - 55 tahun
Majikan di luar sana.. Hati2 lah.. Bukan bermakna diorang bekerja lama dengan kita.. Diorang boleh percaya... Semua tu LAKONAN.. indonesia memang pandai bermuka !!
loading...




0 comments:

Post a Comment