Sunday, May 29, 2016

Filled Under:

BARU LA VIRAL: Gambar Dan 5 Senarai Pembunuhan Paling Ngeri Dan Kejam Tahun 2016

HYTRGambar Dan 5 Senarai Pembunuhan Paling Ngeri Dan Kejam Tahun 2016|Peristiwa pembunuhan kejam dan mengerikan yang dilakukan oleh pembunuh kadang sangat tidak masuk akal.Ada mangsa yang dipotong potong,ada pula dengan cara di sembelih ,di tanam dengan dengan hidup hidup bahkan ada yang sampai kulitnya disiat,seperti yang pernah berlaku di maxico beberapa tahun lepas.
Pembunuh seperti ini biasaya Sipelaku nampak pendiam dan susah di tebak keperibadiannya ,namun dalam kes seperti ini sipelaku besar kemungkinan adalah seorang mental,pengaruh dadah,dan juga ngangguan jiwa serta  rasa dendam.
Berikut adalah senarai pembunuhan paling kejam dan mengerikan yang berlaku pada tahun 2016.
Nota Eberita.org: Gambar di bawah adalah paparan ekstrime dan tidak di sensor,bagi anda yang lemah semangat kami sarankan agar anda tidak melanjutkan membaca artikel ini,andai kata anda degil,pihak kami tidak akan bertanggung jawab sekiranya berlaku sesuatu pada anda.
1.Mayat remaja 14 tahun dipotong dan jantung di keluarkan
Beberapa potongan badan seorang pelajar Emanuel Messias Sousa Silva, 14 tahun.yang di kerat dengan beberapa bagian ditemui pada 13 april 2016 kelmari. berhampiran rumahnya di kawasan kejiranan Diogo.
Tangan, kaki , kepala dan zakar mangsa dikerat. Perut terbuka terbelah sampai kebagian leher dan usus keluar. mana kala bagian hati dan jantung remaja itu telah dicabut dan ditinggalkan berhampiran rumahnya sekitar seratus meter dari mayat ditemukan.
4
3
7
1
2
6
2.Anggota Polis Kerat Dua Anak Kandung
Seorang anggota polis berpangkat Brigjen ditahan tanpa perlawanan oleh anggota polis sukadi di rumahnya setelah isteri anggota polis berkenan membuat aduan bahwa suaminya telah membunuh kedua anaknya dengan mengerat keduanya sehingga kaki dan tangan terpisah dari badannya.
Kejadian yang berlaku pada tengah malam 26 februari 2016 anggota polis petrus bakus yang tinggal di kompleks asrama kepolisian malawi kalimantan barat.
Windri isteri petrus terbangun dari tidurnya mendengar suara erangan suaminya dari bilik kedua anaknya itu.dia yang terus menuju kebilik tersebut terkejut setelah melihat tubuh kedua anaknya berada dalam keadaan mengerikan mana kala suaminya berada di tempat berhampiran dengan memegang sebilah parang berlumuran darah.
Ibu yang melihat anak lelakinya Fabian 4 tahun mana kala anak keduanya perempuan yang berumur 3 tahun itu sudah tidak beryawa,kemudian dia terus lari dari rumah dan meminta pertolongan kepada anggota polis brigjen sukadi yang berdekatan rumahnya.
ytre
jiou
3.Suami Kerat Tiga Isteri Hamil Hingga Janin Terkeluar
Penemuan seorang mayat wanita hamil 5 bulan ditemui dalam keadaan menyedihkan setelah pihak polis mendapat aduan dari warga  atas bau busuk yang menyegat dari sebuah rumah sewa di sini.
Mangsa 30 yang ditemukan dirumahnya rabu 13.04.2016 dirumahnya dengan keadaan bugil di potong pada kaki,tangan serta bagian perut terburai hingga isi kandungan terkeluar.
Berdasarkan informasi warga perumahan sewa tersebut,muplihah berkata Hari Minggu (10/4/2016) kelmarin mendengar ada sebuah pertengkaran mulut dirumah mangsa kemudian tidak lama selepas itu tidak terdengar apa apa lagi.
terkeluar
“Sehari selepas itu saya mulai mencium bau yang tidak sedap,hari isnin dan selasa sudah tercium tapi tidak terlalu menyegat,hari ini baunya sudah semakin busuk,kami terus membuat laporan polis”.katanya.
Polis yang di maklumkan terus kelokasi kejadian dan mendapati sebuah potongan mayat yang sebagiannya dimasukkan dalam beg pelastik didalam tandas bilik rumah tersebut,tidak jauh daripada situ terdapat janin bayi yang sudah membusuk..
4.Ibu dan anak dibuat tumbal sembahan ritual.
Seorang suami telah membunuh isterinya yg sedang hamil.Mata dan jantungnya telah dikeluarkan begitu juga dgn bayi yg didalam kandungan Dipercaya untuk ritual.Kejadian tidak diketahui dimana dengan jelas.
13007116_1610496882601903_8392737233871146055_n
12998549_1610496929268565_4533656870435959442_n
5.Kepala Wanita Kamboja Dipenggal Dan Dibakar
Mayat gadis kamboja ditemui tanpa kepala di dalam sebuah hotel dipercayai di penggal oleh seorang warga asing 22 februari 2016 lali
Dalam kejadian seorang lelaki sekitar 40 an di tangkap oleh polis negara itu, ketika dalam siasatan menemui sebuah kapak dan juga kepala mangsa yang sudahpun di bakar hingga hangus.
Badan mangsa yang tanpa kepala ditemui di dalam sebuah hotel di bawa kehospital untuk melakukan peperiksaan lanjut.dipercayai mangsa juga di rogol sebelum kepalanya di penggal.
jiokl
kel




1 comments:

  1. KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.

    KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.


    KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.

    ReplyDelete